تھیٹر اور ٹی وی کے لیے فرید خان کی خدمات قابل ستائش ہیں،انورمقصود

Follow Shabnaama via email
اکسپرس نیوز

کراچی: نامور مزاحیہ اداکار فرید خان کو جو ان دنوں کینسر کے مرض میں مبتلا ہیں لطیف کپاڈیا میموریل ٹرسٹ کی جانب سے 5لاکھ روپے کا چیک پیش کیا گیا،معروف رائٹر اور کمپئیر انور مقصود نے انھیں چیک پیش کیا ۔

ا نھوں نے کہا تھیٹر اور ٹیلی ویژن کے لیے فرید خان کی خدمات قابل ستائش ہیں انھوں نے اپنی بہترین مزاحیہ اداکاری سے دنیا بھر میں شہرت حاصل کی، ٹیلی ویژن کے نامور اداکار لطیف کپاڈیا(مرحوم) نے اپنی زندگی میں ہمیشہ اپنے فنکار دوستوں اور ساتھیوں کا خیال رکھا ان کی مدد کرتے رہے ،ان کے نام سے منسوب یہ ادارہ صحت کی بہتر سہولتوں کے لیے اور فنکاروں کی فلاح وبہبود کے لیے کام کررہا ہے۔

لطیف کپاڈیا میموریل ٹرسٹ کے چئیرمین اور لطیف کپاڈیا مرحوم کے صاحبزادے احمد کپاڈیا نے اس موقع پر کہا کہ ہمارے بہت سے فنکار انتہائی کسمپرسی اور بیماری میں زندگی گزار رہے ہیں لیکن یہ ہمارا عزم ہے کہ ٹرسٹ کی جانب سے ہمیشہ ہم اپنے فنکاروں کی مدد کرتے رہیں گے تاکہ وہ اپنی زندگی بہتر طریقہ سے گزار سکیں۔

Citation
Express Urdu, “تھیٹر اور ٹی وی کے لیے فرید خان کی خدمات قابل ستائش ہیں،انورمقصود,” in Express Urdu, June 27, 2015. Accessed on June 28, 2015, at: http://www.express.pk/story/370354/

Disclaimer
The item above written by Express Urdu and published in Express Urdu on June 27, 2015, is catalogued here in full by Faiz-e-Zabaan for non-profit educational purpose only. Faiz-e-Zabaan neither claims the ownership nor the authorship of this item. The link to the original source accessed on June 28, 2015, is available here. Faiz-e-Zabaan is not responsible for the content of the external websites.

Recent items by Express Urdu:

Help us with Cataloguing

Leave your comments

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s