رت بد ل رہی ہوگی شاعرہ: فہمیدہ کوثر فہمی

Follow Shabnaama via email
عبید اللہ عابد

فہمیدہ کوثر بنیادی طورپر نثر نگار ہیں ۔انہوںنے افسانے بھی لکھے ،کہانیاں بھی اور ناول بھی لکھا اور کالم نگار بھی ہیں ۔اب تک دس کے قریب نثری کتب شائع ہوچکی ہیں جبکہ چند ایک زیر طبع بھی ہیں ۔

لیکن اب انہوں نے شاعری کو اظہار کاوسیلہ بنایا ہے ۔ان کا پہلا شعری مجموعہ ’’گئی رتوں کاحساب رکھنا‘‘ کے نام سے شائع ہوچکا ہے اور اب دوسرا مجموعہ بھی ’’رت بدل رہی ہوگی ‘‘کے عنوان سے چھپ گیا ہے ۔جس سے ظاہر ہوتا ہے کہ ان کا اشہب قلم نثر کے بعد نظم میں بھی رواں ہے اوریوں انہوںنے فہمیدہ کوثر سے فہمیدہ کوثر فہمی تک کا سفر خوش اسلوبی کے ساتھ طے کرلیا ہے۔زیر تبصرہ مجموعہ میں غزلوں کے ساتھ ساتھ نظمیں بھی شامل ہیں ۔

ڈاکٹر اجمل نیازی ، فرحت عباس شاہ اور اعجازفیروز اعجازنے ان کی شاعری پر آراء د یتے ہوئے امکانات او رامید کی کرن دکھائی ہے جو ان کے لیے یقینا حوصلہ افزا ہے ۔ڈاکٹر فوزیہ افتخار کا کہنا ہے کہ اس کی شاعری اپنے عہد کے معاشرتی ، سماجی اور سیاسی رویوں اور ان کے نتیجے میں پیدا ہونے والی سانس بند کردینے والی گھٹن ،درد اور تکلیف کی عکاس ہے اور جرأت اظہار کا منہ بولتا ثبوت ہے ۔کتاب صوری لحاظ سے بھی خوبصورت اور دلکش ہے۔

Citation
Ubaidullah Abid, Shahbaz Anwar Khan “بُک شیلف,” in Express Urdu, April 12, 2015. Accessed on April 12, 2015, at: http://www.express.pk/story/346599/

Disclaimer
The item above written by Ubaidullah Abid and published in Express Urdu on April 12, 2015, is catalogued here in full by Faiz-e-Zabaan for non-profit educational purpose only. Faiz-e-Zabaan neither claims the ownership nor the authorship of this item. The link to the original source accessed on April 12, 2015, is available here. Faiz-e-Zabaan is not responsible for the content of the external websites.

Recent items by Ubaidullah Abid:

Help us with Cataloguing

Leave your comments

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s